  • Data: 2012-03-23 18:27:13
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 17:09:40 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" a4jnd4zwmutu$....@4...net

    > Ja znam całą masę komputerów firmy Acer

    Ja też, ponadto swój własny zakup (poprzedni laptop, teraz mam FS, też
    bardzo sobie chwalę) uczyniłam sugerując się opiniami użytkowników.
    Oczywiście nie do prac wysoce zaangażowanych obliczeniowo, ale do użytku
    codziennego, domowego.

    > -- poczynając
    > od XT z drugiej połowy lat 80-tych XX wieku. Sam mam
    > netbook emachines, czyli też firmy Acer. Znam też pochlebne
    > opinie osób, które z czasem zyskały moją wiarygodność.

    Jak wyżej.

    > Z serwisu skorzystałem -- lepszy niż bardzo dobry.

    Potwierdzam.
    Tyle ze wysyłali z Polski do Czech chyba. Dziwne, ale co mi tam. Wysyłali,
    bo były jakieś dziwne objawy, a to bateria padła. Dali nową. szybko i
    konkretnie.

    > Ostatniego dnia gwarancji zgłosiłem (niejako namówiony przez serwisantów)
    > naprawę gwarancyjną -- był kłopot z akumulatorem, który nie chciał
    > naładować się do końca. Dostałem nowy akumulator, dwa razy pojemniejszy.

    Otóż, co powyżej.

    > Co więcej -- po półrocznym używaniu netbook (głownie z akumulatora)
    > akumulator nie wykazuje zużycia. Poprzedni wykazywał bardzo powolne.
    >
    > Teraz są ogniwa Sony, wcześniej były Sanyo.

    Ja jestem zachwycona i tyle.
    --

    XL
    D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku