  • Data: 2012-03-24 15:40:00
    Temat: Re: Jak przechowywać płytki DVD?
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 03:53:31 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Qrczak" jkiv11$m4a$...@i...gazeta.pl

    > Ja tak samo. :) Jeszcze na DVD -- może...

    Tak w ogóle to i ja podziwiam - jak można było zrozumieć, ze zawodowi
    informatycy NIE POLECAJĄC domowego backupu na cd/dvd sami robią go własnie
    tak. Zaiste trudno się dziwić, ze ludzie dziś nie rozumieją prostych lektur
    :->
    --

    XL
    D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku