  • Data: 2010-02-21 22:52:29
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Lut, 23:30, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Uszanowanie.
    >
    > Wsrod moich znajomych zauwazalny brak faktur ponizej 1000zl. :-)

    Zuzylem 8 tys kWh przez dokladnie dwa miesiace (liczac od 19 grudnia
    do 19 lutego), co kosztowalo mnie ok 3,1k pln (grzeje pradem w jednej
    drogiej taryfie). Gdybym odpalil druga taryfe, zaplacilbym 2000 pln.
    Gdybym dolozyl do tego pompe ciepla - zszedlbym do ok. 700-800 pln (za
    dwa miesiace).

    W sumie to jestem zadowolony, choc zal ze nie odpalilem pompy w tym
    sezonie, bo juz by byly oszczednosci ;-)

    W kominku za wiele nie palilem bo nie mialem sezonowanego drewna :/ W
    przyszlym sezonie byc moze wstrzymam sie jeszcze z PC bo mam 20m3
    drewna do pociecia - akurat zdarzy przeschnac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.