  • Data: 2010-02-23 19:11:32
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    news:hm03p3$lv5

    > kupowałeś kiedys miał? nawet w lecie na hałdzie jest wilgotny

    Nie kupowalem samego mialu, kupowalem wegiel z mialem jak jakis baran
    probowal sie dorobic i ten niestety sie pyli. Kupuje zwykle jesienia.

    > nigdy nie wybieram gorącego popiołu, bo nie mam takiej potrzeby

    Jak sie pali non stop, a tak jest w najwieksze mrozy to nie widze innej
    mozliwosci.

    > do drewna mam krajzegę, a rąbanie też mi jeszcze nie przeszkadza

    Nie chodzi o to co komu przeszkadza, mi tez nie przeszkadza. Ale co innego
    jest mus a co innego zajecie z wyboru.

    > może i zwiększa, ale nie w takim stopniu jak w gazie, na 4-ro drogowym
    > ustawiam tylko mieszanie powrotu mniej lub bardziej i za moment mam
    > ciepłej, bo temp. w obiegu jest mniejsza niż na kotle i zmieniam tylko
    > proporcje wody

    Przy gazie to mam na biezaco automatycznie. Do wegla musze wstac i czasem
    dolozyc przygotowany wczesniej towar. Nie ma o czym gadac, to komfort braku
    obslugi za ktory trzeba zaplacic. Z tym nie ma co dyskutowac.

    > no właśnie jak budowałem to pomyślałem, aby to nie był 19 wiek

    Nawet gdybym chcial to i tak nie by nie wyszlo. Wody gruntowe wiosna
    pojawiaja sie na 40cm.

    > to chyba miał coś z układem kominowym nie tak

    Drzewem pali idealnie za to twierdzi, ze wiekszosc otwarc pieca to wybuch
    dymu na kotlownie. Moze nie opanowal przez tone sztuki palenia mialem, moze
    nie polewal, nie wiem. Wiem co widzialem i nie twierdze, ze tak jest zawsze.
    Osobiscie zdecydowanie wolalbym palenie drzewem.

    Pozdro.. TK