    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam, palicie juz?
    Date: Tue, 14 Sep 2010 23:48:06 +0200

    Nie co tydzien. :-) Napisalem raz na jakis czas. :-))

    > Wystarczy mi sobotnie celebrowanie trawy, wszyscy jednocześnie wyjeżdżają
    > kosiarkam a co gorsza podkaszarkami, i od 8 rano do 19 słychać jazgot.
    > Wtey uciekam do miasta - tam jest ciszej.

    No ale gdy zmrok zapada to robi sie ciszej. :-))

    > Ja mam takiego palącego LATEM. I to nie jednego ale 3 wokół, i też wącham
    > ich węgiel całe lato, prania nie sposób wywiesić bo jest ryzyko że bedzie
    > trzeba ponownie robić. Nie ma nic gorszego niż +35*C i chmura dymu na
    > podwórku. I weź teraz wytrzymaj, zamknij okna i siedź w zaduchu albo duś
    > się w dymie.

    I trudno na to cos poradzic. Przeciez moze palic weglem.
    Dwa lata temu moj sasiad zakupil na probe mialu, po ktoryms odpaleniu
    siedzac wtedy jeszcze na budowie bez szczegolnego uszczelnienia dachu itp.
    myslalem, ze sie udusze. Na szczescie mial sie nie udal bo polowa w komin
    polowa do domu i pomysl umarl smiercia naturalna. Teraz pali drzewem i to mi
    w ogole nie przeszkadza.

    > No to nieźle ci daje w kość, ja ma tylko 3 palaczy węglem z czego 2
    > palaczy pali węglem + czymś. Wiesz, jestem na tyle głupi że jako jedyny na
    > ulicy mam gaz i z niego korzystam. Teraz jak ja a początku sezonu
    > grzewczego pale DREWNEM (prawie jak w kominku) to podniosło sie larum w
    > okolicy że smrodzę. A argumenty sąsiad - przcięz masz gaz to czemu palisz
    > w piecu? Ręce opadają.

    Ludzie i parapety... Na takie argumenty po prostu mowe odbiera.

    Pozdro.. TK