    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 17 Jun 2020 22:56:29 -0700 (PDT)
    <5eea520c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <rcdpdn$k90$1@news.icm.edu.pl>
    <3...@g...com>
    Subject: Re: Jak to ogarnąć?
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 17 czerwca 2020 22:42:57 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:

    > Trochę tolerancji proszę. Myślę, że każdy z nas ma inne wyobrażenie jak prowadzi
    się biznes i każdy uważa że tylko jego sposób jest najwłaściwszy. Normalne. Odrobina
    elastyczności przydaje się, bo a nuż ktoś myśli inaczej a szkoda się nie dogadać
    przez tak banalną rzecz.

    no ale czego sie czepiać skoro biznes mu działa? Faktycznie jesli ktos nie pracuje
    przed komputerem to moze niepotrzebnie tracic czas na pisanie emaili - ale załatwi to
    samo w trasie telefonicznie.

    > No właśnie, ja jestem skreślony (nawet będzie tego w 70%) bo nie mam WhatsApp.
    > Tu wszyscy tego używają a ponieważ ja nie mam to przestaje dla większości istnieć.
    Nie ma mnie.

    ja to messengera nie mam, ale dosc niedawno zapodałem whatsupa. Niby działa fajnie
    ale masakrycznie mnie denerwuje rozrywkowa czesc - jakies łancuszki podaj dalej,
    ruchome śmieszne obrazki, no full radocha :/.
    Nie wszystkim mogę napisać ze mnie to nie bawi, bo sie poobrażają :-)
    Na grupach które uzywam dałem szlaban na takie :) Jedna z nich w zwiazku z tym sie
    podzieliła na dwie - na rozrywkową czesc gdzie mozna takie, i na rzeczową.

    b.