    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to w koncu jest z tą pompą ciepła
    Date: Wed, 4 Nov 2009 10:21:03 -0800 (PST)
    <2...@k...googlegroups.com>
    <hcsg0c$hu3$1@news.onet.pl>

    On 4 Lis, 19:09, "Maciej S." <m...@c...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:2203feb2-fae1-4455-978a-858e272b1121@
    k17g2000yqh.googlegroups.com...

    > Ktorych konkretnie ?
    > pozdr.
    >
    > "Z pompami ciepła nie jest tak różowo. Źle zaprojektowana albo wykonana robi
    > dodatkowe koszty. A jakie mogą wystąpić niespodzieane problemy?
    >
    > 1. Pęknięcia kolektorów gruntowych,

    Napisalem ze nie bede sie znizal do poziomu tych pytan wiec pozwolisz,
    ze nie bede :-) W zle wykonanej instalacji gazowej jest
    niebezpieczenstwo wybuchu, wycieku gazu. Nie napisze juz jakie jest
    niebezpieczenstwo zle zabezpieczonej instalacji przy kotle
    stalopalnym !!! Rozpierducha calego domu, ktory nadaje sie potem tylko
    do wyburzenia. Przy tym problemy zle wykonanej instalacji PC to pan
    pikus!

    No ale ja caly czas pisze o dobrze wykonanej instalacji, a nie
    spartaczonej... :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.