    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to w koncu jest z tą pompą ciepła
    Date: Wed, 4 Nov 2009 20:06:14 +0100

    news:3195e250-0446-4254-90b5-ebf117c90fa6@w19g2000yq
    k.googlegroups.com...
    On 4 Lis, 19:07, "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    >Ja sadze ze chodzilo mu o te Twoje cytaty - moze nie zauwazyl, ze
    >tylko cytowales. Niemniej - te cytaty to sa naprawde niesamowite
    >bzdury pisane przez fanatycznego przeciwnika PC. No juz pierwszy cytat
    >i pierwsze zdanie sugeruje stek pozniejszych glupot - chodzi o
    >porownanie kosztow instalacji, ktore rzekomo dla pompy ciepla wynosza
    >60k pln, a dla gazu 3k pln :-))))))))))) Ja odpuscilem bo poprostu
    >rece opadaja zeby nawet na takie cos zaczac odpowiadac - nie znize sie
    >do tego poziomu :)

    To nie były cytaty jednej a kilku osób z osobna. W każdej wypowiedzi coś
    jest.
    No fakt że czasem ktoś przesadził np. z kosztem ale o wielu sprawach
    faktycznie się wstydliwie nie przyznaje.
    Sąsiada brat jest serwisantem urządzeń chłodniczych. Jakieś rok temu pytałem
    czy nie ma jakiegoś demobila sprężarki bo chciałem sobie zrobić
    eksperymentalne PC do grzania garażu. Sam mówił o tym że sprężarki po 10
    latach do wymiany, że to w małym domku jak mój nie opłaca się tym bardziej
    że mam tani gaz ziemny. Sporo wad, no i najważniejsze, co w sumie mi
    szwagier tez wspomniał, mianowicie że dolne źródło jak nie ma cieków wodnych
    czyli suche musi się dłużej zregenerować. Szwagier "kasy ma w ciul" ma w
    domu kolektory, reku, basen, saune, komorę do światłoterapi i bóg wie co
    jeszcze w tych jego lochach jest ale PC sobie odpuścił. Dlaczego? Bo u niego
    z tego nie byłoby ani kasy ani zdrowia. Tak podsumował.

    Marek