    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Date: Fri, 27 Sep 2013 10:17:43 +0200
    <5je9857xkn2s$.dlg@myjk.org> <l1p3ba$qbe$1@speranza.aioe.org>
    <1...@m...org>
    <5...@g...com>
    <e...@m...org> <524092a6$0$1232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1rdvb$hf5$1@node2.news.atman.pl>
    <5241fb36$1$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <l1ulop$mnj$1@node2.news.atman.pl>
    <5243d5a9$0$2232$65785112@news.neostrada.pl>
    <l20old$nfk$1@node1.news.atman.pl>
    <5243ed06$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    <l211fq$tg$1@node2.news.atman.pl>
    <52442a0a$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l21d04$cid$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b3470b21-0edc-4955-87c7-1b1a0be3e051@go
    oglegroups.com...

    > Jeśli jest tak różowo to po uj piszą nowelizację tej ustawy?

    Po pierwsze ja nie twierdzę że jest różowo. Po drugie powodem tej dyskusji
    nie było czy jest lepiej czy gorzej tylko to że Użytkownik o nieudolność
    swoją i swojej gminy obwinia Państwo.

    > U mnie nie odebrano śmieci w pierwszym miesiącu obowiązywania nowego
    > prawa. Mam i tak płacić bo "to jest ryczałt i niezależnie czy śmieci są
    > odebrane czy nie są,
    > opłatę należy wnosić w ustalonej wysokości." Tak mniej więcej brzmi
    > odpowiedź gminy na zapytanie co z 1/3 opłaty kwartalnej, której
    > zdroworozsądkowo nie powinienem
    > uiścić.

    Błąd. To jest opłata typu podatek - niezależnie od tego czy w ogóle
    produkujesz śmieci i czy ktoś je wywozi. Właśnie na tym polega idea aby
    wszyscy płacili więc nikomu nie opłaca się wywozić śmieci do lasu albo palić
    w piecu skoro płacić i tak musi.

    > Niedaleko w lesie tworzy się nowe dzikie wysypisko. Można tam znaleźć
    > wszystko to, co do tej pory na takich wysypiskach bywało plus to czego
    > spod bramy nie chcą dzisiaj > odebrać standardowo śmieciarze. Ci z takimi
    > przyzwyczajeniami mają po prostu do lasu bliżej niż do punktu gminnego
    > gdzie i tak poremontowe odpady można tylko raz w roku oddać. Innych
    > drobiazgów już nie wymieniam. Generalnie uważam, że w tej ustawie jest
    > wiele do poprawienia.

    W ustawie? Co konkretnie z tego co Ci doskwiera narzuca ustawa?

    Pozdrawiam
    Ergie