eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej? › Re: Jaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej?
  • Data: 2010-11-12 18:58:18
    Temat: Re: Jaki program do rozrysowania instalacji elektrycznej?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 13:39, "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)"
    <r...@p...com.pl> wrote:
    > Mozecie mi polecic jakis program, w ktorym moge na rzutach domu
    > rozrysowac sobie instalacje elektryczna? Chodzi mi o cos w stylu
    > SweetHome - nie soft dla profesjonalistow, tylko prosta acz uzyteczna
    > wizualizacje okablowania. Najlepiej w 3D.

    Bezsensu. Biezesz kartke w dlon, zone pod pache i wio na budowe.
    Dobrze miec juz w glowie projekt wnetrz, gdzie jaki mebel bedzie stal,
    gdzie biurko, komp, TV i tak dalej. Rysujesz sobie kreda na scianie
    gdzie gniazdko i na suficie gdzie lampy (ja do sufitow doprowadzilem
    na srodek pomieszczen kable (rozna ilosc - w salonie to z 6 w sumie
    mam na suficie;) ale tylko dlatego ze wszedzie robilem sufity
    podwieszane i te kable sobie przedluzalem gdzie trzeba juz przy
    robieniu sufitow. Jak wszystko bylo - wiercenie otwornica fi600 dziur
    pod puszki. A potem to juz wyjdzie w praniu ktoredy najkrotsza droga
    puscic kabel do rozdzielnicy (ja ciaglem do kazdego punktu
    oswietleniowego oddzielny kabelek, a do gniazd - jeden kabel do
    kazdego pomieszczenia, do kuchni dwa oddzielne + jeden pieciozylowy
    trzyfazowy). IMHO nic by mi projekt nie dal - szkoda czasu - za ten
    czas zdarzysz polozyc ta instalacje ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.