  • Data: 2010-08-12 21:29:15
    Temat: Re: Jaki zbiornik hydroforowy
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> napisał(a):

    > U=BFytkownik Marex napisa=B3:

    > g=F3r=B1
    > ponad 25
    > mam
    > anie: czy
    > asysane ma
    > te brudy
    > a i
    >
    > Co ma nie wytrzyma=E6 - tyle =BFe przy jakimkolwiek b=B3=EAdzie regulacji=
    > =20
    > napowietrzania pod przepon=B1 te=BF b=EAdzie sie powietrze gromadzi=B3o -=
    > a=20
> [...]
    Ano własnie; zniornik mam stary 300 l i nowy też powinien byc taki
    (chodzi mi o pewien zapas powietrza do interwału załączania sie pompy
    głebinowej, Inzektor chłepcze powoli powietrze. Jest tam na obejsciu zawór
    ustawiony na częsciowe otwarcie by zmusić pompowana wode do przecisniecia
    sie drugim obejsciem do otworu z -przewężenia.Po doswiadczeniach z ciagłym
    właczaniem sie pompy(brak poduszki powietrza) rozgladam sie za
    kompresorkiem . Dzisiaj widziałem w NOMI taki zgrabny Stanley olejowy 8
    bar/24l/230V za 499zł. Po poczytaniu wszelkich dostepnych żródeł(akurat
    hydraulicy indagowani nie bardzo wiedzieli) dochodze do przechyłu w stronę
    tradycyjnego, ocynkowanego hydroforu. Pracuję na zakresie cośnienia 3 - 4,6
    bara. We wczesniejszym pytaniu chodziło mi o to, czy po pewnym czasie złogi
    żelaza zalegajace w przeponie na zaszkodzą jej samej(bo nie ma jak ich
    stamtąd spuścić. Tak natomiast mozna okresowo spuscic brud dołem zwykłego
    zbiornika.
    Marex