  • Data: 2010-07-27 07:48:14
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: "pawelWN" <x...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pleban" <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:45917535-1760-47d8-89e7-62e4eda896df@w3
    0g2000vbs.googlegroups.com...

    > A przybliż mi jako laikowi, co takiego przemawia na ich korzyść
    >
    > Znalazłem nawet promocję na polecane przez Ciebie drzwi (a nawet model
    > wyżej bo Asso 5 za 1648 netto)
    > Marki nie znam, ale nie wiem w czym jest lepsza od dwóch innych o
    > jakich napisałem

    Witam,
    bez marketingowych bzdetow, moje odczucia po 5 latach uzytkowania:
    - bardzo, bardzo dobra izolacja akustyczna
    - solidna budowa - to sa drzwi stalowe, z jednej i drugiej strony masz tylko
    plyte o grubosci okolo 5 mm, ktora mozna wymienic (jak ci sie znudzi kolor,
    ktos porysuje drzwi)
    - solidny zamek, pewnie fachowiec go otworzy, ale np. dorobienie klucza to
    moze byc problem, kiedys z ciekawosci odwiedzilem kilku dorabiaczy i dopiero
    w 6 punkcie gosc po dlugim zastanowieniu powiedzial, ze moze dorobic.
    - ma blokade przed pelnym otwarciem

    Najlepiej idz znajdz dotknij i decyzje podejmiesz sam.

    PS ASSO 5 to chyba nie jest wyzszy model, ta cena jakas niska. Znajomy w
    tamtym roku szukal ASSO3 we Wroclawiu to najtaniej znalazl za 2650 z
    montazem.