  • Data: 2010-07-27 14:31:37
    Temat: Re: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: pleban <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Lip, 09:48, "pawelWN" <x...@v...pl> wrote:

    > PS ASSO 5 to chyba nie jest wyzszy model, ta cena jakas niska. Znajomy w
    > tamtym roku szukal ASSO3 we Wroclawiu to najtaniej znalazl za 2650 z
    > montazem.

    Racja
    doczytałem, dopytałem i "5" ma jeden zamek, a "3" dwa

    Tylko, że kasa się robi za gruba, mieszkam w spokojnej okolicy (chyba)
    i początkowo na drzwi z montażem chciałem wydać 1500 - 2000 max
    A tu co drzwi to "tylko trochę droższe" i wychodzi niezła kwota
    dzięki wszystkim za odpowiedzi

    pozdrawiam
    pleban