  • Data: 2009-03-29 14:17:58
    Temat: Re: Jakie kable położyć
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, ale co z zakrętami w rogach ścian? Jakoś je pokonać trzeba, a są one
    > najostrzejsze (no chyba że ktoś mieszka w okrągłej wieży).

    no tego sie nie obejdzie :)
    to juz jest decyzja tego co sie decyduje na takie rozwiazanie, czy bedzie
    ryzykowac ze mu kabel tego zakretu nie pokona czy nie.
    ja opisalem sposoby ktore moga ulatwic ew pozniejsze przeciaganie kabli co
    nie znaczy ze tym sposobem pokonamy wszelkie przeszkody(jak wlasnie rogi
    scian :)

    > Problem jest taki, że po zatynkowaniu (gipsem, ze zbrojeniem taśmą itd)
    > takich płaskich listw - gips pęka. Jedynie nadaje się to pod
    > tapetę/boazerię/płytę kartongips.

    jak widzisz nie ma zlotego srodka na to zeby polozyc kable a pozniej bez
    stresu mozna bylo je wymieniac wg potrzeb :)
    mowie o warunkach domowych :)

    --
    pzdr
    piotrek