eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domJakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie › Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po herbacie
    From: Przesmiewca <p...@v...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jakie pastylki do zmywarki - niedomyte sztućce i białe kubki po
    herbacie
    Date: Fri, 11 May 2012 23:58:32 +0200

    "Biggie" <b...@g...pl> napisał(a):

    >Moja zmywarka (AEG) permanentnie nie domywa sztućców, często są na nich rdzawe
    >plamy, które bez problemu schodzą pod bieżącą wodą.

    Rdza? Jesli tak, to takich sztucocw nie mozna myc w zmywarce.
    Tak samo jak sztucow drewnianych czy w popiele.

    >Czytałem w instrukcji, że mogą podobne rzeczy mieć miejsce po kontakcie sztućców
    >z jajkiem, ale jajk jadam sporadycznie więc to nie od tego.
    >Sztućce ciężkie bez złoceń.
    >Próbowałem różnych pastylek i drogich (finish, somat) i tanich (domol, w5) -
    >wszystkie myją tak samo bez względu na program zmywania.
    >Równie ciężko domywają się białe kubki po herbacie, często zostają brunatne
    >plamy.

    Hmm... a probowales ustawiac te kubki w innym miejscu w zmywarce? :)

    >Dodam, że inne naczynia myte sa bez zarzutu.

    Ustawienia twardosci wody prawidlowe?

    >Ps. Czy pastylki które wrzuca się do zmywarki razem z folią można używać na
    >programie krótkim?

    Zalezy jak krotki masz... w moim Boschu krotki to ponad 30 minut i to wystarcza, zeby
    pastylka
    cala sie bez problemu rozpuscila (somat)