  • Data: 2012-04-11 00:56:18
    Temat: Re: Jakie projekty warto brać razem z budowlanym? [OT]
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jlvcak$c17$1@news.task.gda.pl...

    > myślę że w latach trzydziestych kiki by sie zachwycał wspaniałymi
    > osiągnięciami rzeszy niemieckiej.

    Oglądałem w TV na TVP Historia taki program gdzie omawiali rzeczywistość
    historyczną na podstawie filmoteki po 45 roku.
    I co ciekawe jeden profesor mówił, że Józef Beck były minister spraw
    zagranicznych był oszukiwany przez szpiega ZSRR co do nieagresji ZSRR na
    Polskę. I co ciekawe mówił, że był moment, że Polska mogła się przyłączyć do
    Hitlera tak jak Włochy, Rumunia, Wegry.
    Podobno represje na Polakach wynikały tylko z tej odmowy udziału Polski jako
    sojusznika Hitlera.
    Wszakże zylibyśmy w ciekawych czasach :-)