    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Date: Sun, 25 Sep 2011 01:02:09 -0700 (PDT)

    > No i co to za zmory? Pytam, bo chciałbym uniknąć problemów.

    zmorą są uważający się za znawców w temacie, pochwal się, ze masz
    kominek z płaszczem, to sam zobaczysz...:-)

    BTW w trakcie budowy często zaglądali do mnie przechodzący ludzie, tak
    z sympatii, bo też budowali i chcieli podpatrzyć podpowiedzieć, i
    powiem tak, jak zeszło na kominek, to były dwa rodzaje reakcji, jedna
    taka nijaka, czyli słucham, ale nie wiem o co chodzi... druga,
    standard, czyli, to do dupy jest... jedna baba, co trzy domy
    zbudowała, wręcz zwymyślała mnie w moim własnym domu, za to
    diabelstwo... naprawdę się rozzłościła... znajomy rodziców,
    emerytowany "fachowiec" co wszystko wie, powstrzymał się kurtuazyjnie,
    a potem mojemu ojcu dupę truł, żeby mnie odwiódł od błędu, póki
    jeszcze czas... jedna pozytywna reakcja mnie zaskoczyła, sąsiad z
    pobliskiej wsi budował dom i podpatrzył kominek i podłogówkę, zrobił u
    siebie też, po zimie przestał się do mnie odzywać, bo u niego nie
    działa, w domu zimno, kominek się gotuje... jak zaproponowałem, ze
    może zajrzę i coś wspólnie wymyślimy, to żachnął się tylko... kabaret
    normalnie...:-)))

    pozdrawiam
    s_13