  • Data: 2011-09-25 07:51:08
    Temat: Re: Jakiego producenta kominków unikać/szukać
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >     Otóż, gdybyś czytał na spokojnie , miast wymyślać piszącym - zauważysz,
    > że nie mam Jotula..  a czy  zabiaram głos dla tłuczenia piany pozwól osądzić
    > czytajacym...

    ok, źle w pośpiechu przeczytałem, przepraszam...
    masz francuski, ale w takim razie dlaczego polecasz jotula, a
    odradzasz kominki z płaszczem...:-)
    przecież nie masz doświadczenia, ani z jednym ani z drugim, poza
    historiami znajomych i rodziny, którzy, jak piszesz, nie znali się na
    tym co wybierali, a z tego co widzę, trafili na pseudofachowców... ja
    też mógłbym idąc twoim tropem stwierdzić: Jotul jest do dupy, bo jak w
    nim palę, to w sypialni 10m dalej jest zimno... ale tak nie
    upraszczam, bo nie do tego on jest..., więc dalej twierdzę, że o
    kominkach z płaszczem wiesz tyle co troll walski, czyli nic...

    > Dzisiaj czterech
    > na pieciu przesiedli się na piece na ekogroszek... A osławione kominki z
    > płaszczem(z buforami a jakże!) ostygły jak ich uzytkownicy.

    ale jakie powody tej przesiadki, przecież to taka sama zasada
    działania, taka sama instalacja, różni się tylko paliwo i miejsce
    montażu...
    ja bronię swojej racji, tylko i wyłącznie w swoim przypadku, nie
    twierdzę, że kominek z płaszczem jest dobry dla wszystkich, dla mnie
    jest rozwiązaniem najlepszym, widocznie u twoich znajomych nie... i
    powiedz szczerze, czy to wina ich kominków, czy po prostu, jak
    piszesz, drewno drogie, kłopotliwe w przechowywaniu i aplikacji i
    dlatego ekogroszek...?

    >     Może masz lepsze rozwiązanie.Nie twierdzę, że wszyscy  są tak samo
    > doświadczeni i znający sztukę. Ale  czy sądzisz, że skoro zadają  takie
    > pytania, mają się znać na właściwościach, charakterystyce i wydajnosci
    > takich urządzeń.

    jeśli nie chcą potem latami pluć sobie w brodę, to powinni się znać...
    i to na wszystkim co dotyczy ich budowy...taki kraj, tacy fachowcy...
    niestety...

    > Więc skromnie im podpowiadam. Masz inne zdanie- wyraź je i
    > nie osądzaj innych łatwo. Może jeszcze paru rzeczy nie wiesz. Bo ja napewno
    > nie jestem fachowcem od budowy kominków.Wyrażam opinię użytkownika z
    > dłuższego doświadczenia.I tylko tyle..

    niestety nie jest tak jak piszesz, nie wyrażasz opinii użytkownika,
    tylko zasłyszane historie, napisz coś o swoim kominku, to wtedy
    będziesz wiarygodny...

    głupia dyskusja zaczęła się od stwierdzenia trolla walskiego, że
    kominki z płaszczem są do d...
    ja nie twierdzę, że często tak się zdarza... ale nie uogólniam, bo to
    nie wina kominków, ale okoliczności ich stosowania, stwierdzam też
    fakt, że u mnie taki kominek działa, sprawdza się i jest wg moich
    wymagań najlepszym rozwiązaniem dla mnie... a narzekających na kominki
    wodne sam spotkałem, widziałem też te kominki, które się gotują,
    śmierdzą, nie dogrzewają... ale nie umniejsza to tego co napisałem
    wyżej...

    moja sugestia: jeśli dyskutujemy o kominkach, to dyskutujmy rzeczowo,
    mój kominek z płaszczem jest zły, bo:.... i tutaj konkrety... a nie
    pierdoły o znajomych znajomego, co mu inny znajomy narzekał...

    pozdrawiam
    s_13