  • Data: 2010-06-15 18:39:56
    Temat: Re: Jakies robale...
    Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiem... grubianin, protestant, żydokomunista, i...
    > Niepoprawny politycznie na wskroś... :-D, ale trudno.
    > Trzeba myśleć o sobie, bo bez nas ten świat nie ma sensu :-)))

    Ludzie żyją nawet tam,gdzie mieszkają korby,grzechotkowce,żararaki,
    koralówki i inne takie.I mają chyba dzieci,bo gdyby nie mieli,to by nie miał
    kto mieszkać.Ludzie nadmiernie bojący,są niebezpieczni dla społeczeństwa,dla
    współpracowników, użytkowników drogi,w każdej chwili zdolni do
    nieprzewidzianych,nielogicznych odruchów.Po prosty nie trzeba deptać żmiji
    po ogonie.
    Uprzejmie pozdrawiam.Mirzan