    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Mon, 30 Jun 2014 23:26:17 +0200
    <lort1f$340$1@node1.news.atman.pl> <los5ih$8d4$1@node2.news.atman.pl>
    <losbtc$vfu$1@speranza.aioe.org> <losjpk$c46$2@dont-email.me>

    Ooo, Kisiel pisze z jakiegoś pirackiego serwera - atman go nie wpuszcza :)

> [...]

    Ależ to właśnie owi naukowcy to wytknęli. Przy okazji badali też wiele
    innych aspektów tego interesującego artefaktu, ale niezgodności w
    przekształceniu z 3D na 2D są jednym z ważniejszych zastrzeżeń.

    Oczywiście starannie ignorowanych przez owieczki (powiedz "beee!"
    owieczko ;) )

    Brednie. Jest to czysto strategiczna ekwilibrystyka mająca zatrzymać w
    firmie stada nieco mniej tępych (ale leniwych) owiec. To już wróżenie z
    fusów w porównaniu z tymi sztuczkami jest uczciwe i rzetelne.

    A udowodnij mi, że nie jesteś niewidzialnym magicznym różowym
    jednorożcem. Nie potrafisz? Zatem jesteś niewidzialnym magicznym różowym
    jednorożcem! ;->

    Brak wiary to brak wiary. Ni mniej ni więcej. Wiara może wynikać z
    wiedzy lub (w przypadku wiary religijnej) z odrzucenia rozumu.

    > a po co miałby udowadniać niestnienie boga?
    > A z tą wiarą w niego to też ciekawe bo jakoś strasznie wybiórczo podchodzi
    > do jego nakazów.

    Tak samo działa wróżenie z fusów - dopasowujesz obraz do tego, co
    chcesz, a potem (jak się nie sprawdzi) do tego co było.

    To lekko przerażające, jak wśród religijnych oszołomów mocne jest
    orwellowskie dwójmyślnie... Dlatego staram się zwalczać "myślenie"
    religijne - to podstawa KAŻDEGO totalitaryzmu.