  • Data: 2014-07-03 16:35:42
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 15:53, uzytkownik pisze:

    > Maniusiek tu Cię chyba już zbyt mocno poniosło :)

    to jest metafora. :-)

    > Przecież nikt Ci nie każe zdejmować w Twoim domu krzyży. Tylko weź
    > spójrz na drugą stronę medalu. W sejmie krzyż, w urzędzie krzyż, w
    > szkole krzyż. Wszyscy muszą żyć zgodnie z przykazaniami i z doktryną
    > kościelną.

    Wiesz, ja moge zrozumiec ten argiment, gdyby tylko nie niosl pewnego
    przeslania. Czy brak tego krzyza jest lepszym wyborem? Symbolika krzyza
    w skrocie i nie zbyt religijnie to pewne wartosci. Wiary owszem, ale tez
    uczciwosci, zrozumienia, wspolczucia, szanowania innych. Pytam wiec kogo
    boli to przeslanie?
    Nie spotkalem sie z zadnymi komitetami zawiazujacymi sie z powodu np.
    reklam w miescie. Nigkomu nie przeszkadzaja wszedobylskie reklamy, wiec
    czemu krzyz wypala ludziom oczy? To oczywiste, ze nie dzialaja
    racjonalnie. Symbole konsumpcjonizmu mi nie przeszkadzaja, nie czepiam
    sie ich. Toleruje je, wiec jestem tolerancyjny. W urzedach masz reklamy,
    w szkole reklamy. Czemu akurat ten krzyz?

    > Dzieci, które nie chcą chodzić na religię w szkole są
    > piętnowane, a część chodzi tylko dlatego, żeby tego piętnowania uniknąć.

    No moze. Ale to mieczaki w takim razie. Prawo nikogo nie zmusza. Starczy
    sil zeby zjechac np. wychowawce nie raz a nie starczy zeby postawic sie
    jakiejs klice?

    > 99% cmentarzy administrowane przez kler i wstęp bez księdza zabroniony.
    > Jak ktoś chce otworzyć knajpę musi dostać zgodę księdza. Nosz qufa.

    Nie ksiedza, tylko 100m od miejsca kultu, urzedow i szkol.

    > Niewierzący piętnowani. Homoseksualiści piętnowani. Używający
    > prezerwatywy piętnowani.

    No wez nie przesadzaj. :-)

    > Tak naprawdę to nie homoseksualiści czy niewierzący robią hałas. To
    > kościół atakuje, prowokując swoją postawą i piętnowaniem.

    Czego, kogo i jak?

    > Tylko do jasnej cholery dlaczego tolerancja ma być tylko i wyłącznie
    > jednostronna?

    Nie wiem czemu nietolerancja. Ja jestem tolerancyjny. A Tobie co kosciol
    nakazuje, czy zakazuje? Bo ja generalnie lubie wszystkich o ile nie sa
    idiotami. :-)

    Pozdro.. TK