  • Data: 2014-07-03 16:52:17
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:53b5689e$0$2360$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jakiej wolności?
    > Naród chciał żyć tak jak na zachodzie. Chciał mieć co wsadzić do garnka i
    > mieć co kupić w sklepie.

    musisz sie zdecydowac, chciał kapitalizmu czy chcial miec co do garnka
    wlozyc. Bo to nie jest tozsame. Bo socjalizm tez swe chwile lepszego żarcia
    miał.
    A wtedy była wyjatkowa chwila - a naród powiedzial co powiedział.

    > Aleś zaszalał :)

    naród moze wyrazic swa wole w masowych manifestacjach, strajkach, w
    referendum i w wyborach. Wtedy były wybory.

    > No cóż? Powinniśmy rozliczyć członków opozycji za ustępstwa.

    owszem, też.

    > A w jaki sposób chciałbyś tego dokonać, jednocześnie zapewniając
    > demokratyczne wybory?

    odebranie prawa wyborczego miesci sie w kategorii działan demokratycznych.
    Wobec osób w sposób jawnie sprzyjających okupantowni to nawet nie byłoby
    niczym niestosownym.

    > ROTFL
    > A agenta Budynia to czasami nie wzięli?
    > Weź mnie nie rozśmieszaj, bo dostaję zajadów.
    > W czasach PRL co drugi obywatel (jak nie stanowcza większość) była
    > agentami, posiadającymi teczki, w których zbierano wszelkie informacje.
    > Takie teczki miały pozakładane zwłaszcza osoby powiązane z opozycją.

    moze i była moja teczka, bo chociaz gówniarz wtedy byłem to jakies pismo z
    umorzeniem dostałem. Ale nie znajdziesz w niej zobowiązania do współpracy z
    ubecją.
    Ale widze ze wyborczą z lat 90tych masz gruntownie przyswojoną. Lustracji
    nie bo mozna kogos skrzywdzic, bo teczki są sfałszowane, całe litania
    podobnych andronów głosili ludzie (np michal boni ) którzy potem okazywali
    sie TW, albo mieli inny interes by ich chronic.
    A dzieki takim jak ty, którzy to łykali jak gesi, lustracji praktycznie nie
    było a układ trwa i ma sie dobrze. A ze teraz juz nie komuchy siedza tylko
    ich dzieci - są juz nie do ruszenia.
    Wiedze ze ty w tym wojsku to byłeś z powołania, ze tak powiem :)

    b.