  • Data: 2014-07-09 11:19:27
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-09 09:47, uzytkownik pisze:

    > Ty chyba sobie robisz jaja, albo nie wiesz jak działa państwo.
    > Ty głosujesz na tych, którzy mają Ciebie reprezentować i w Twoim imieniu
    > tworzyć prawo. To od Ciebie zależy czy będą rządzić czerwoni, zieloni
    > czy też czarni.

    Zaraz, zaraz. To znaczy, ze Ty oczekujesz ode mnie, ze bede glosowal na
    tych co maja zrobic dobrze Tobie czy mi?

    > Zapewne także by cię nie interesowało jakby te pieniądze pochodziły z
    > przestępstw? Np. ze sprzedaży narkotyków? :)

    Jest jakas wg. Ciebie granica absurdu Twoich argumentow?

    > W końcu jeżeli twierdzisz, że Ciebie to nie interesuje ...

    Nie jestes jak widze w stanie zrozumiec, ze chodze do kosciola nie
    dlatego, ze wierze w kosciol, budynki, ksieza, czy sposoby finansowania.
    Chodze do kosciola, bo wierze w Boga i w to co ten kosciol mowi, choc
    widze w nim byc moze pare rzeczy do poprawy. Do wiary nie jest mi
    potrzebny zaden budynek. Dlatego jako czlowiek wierzacy nie skupiam sie
    na pierdolach, ktore Wy tak bardzo lubicie gloryfikowac. W koncu coz Wam
    zostalo poza pustka...

    > To był tylko przykład i mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie :)

    > Wiesz, udupienie KK to nie jest mój nadrzędny cel. Ja chcę normalności i
    > państwa, w którym będę mógł normalnie i spokojnie żyć i w którym będę
    > szanowane także moje wartości, a władza będzie jednakowo traktowała
    > osoby wierzące, niewierzące i odmieńców.

    Kochany przyjacielu. Za przyklad nierownego traktowania podajecie krzyz
    w sejmie, jakies kompletne pierdoly typu swieta koscielne, religie w
    szkolach, czy Ty proboszcza co wie, ze jezdzisz nowa Toyota. Jezeli to
    sa dla Ciebie powody do tego zeby mowic o niespokojnym i nienormalnym
    zyciu, nieposzanowaniu Ciebie i Twoich wartosci to proponuje jednak
    chyba zmienic kraj, a raczej planete. Bo obawiam sie, ze nie znajdziesz
    kraju ktory bedzie Ci odpowiadal tak w 100%

    > Aby tak się mogło stać to kościół powinien się znaleźć poza sferą
    > wpływów politycznych. Zakazać propagowania w przestrzeni publicznej i
    > strukturowej państwa, wszelkich haseł, symboli wyznaniowych, gender, czy
    > też ateistycznych.

    A mi sie ten kraj podoba. Demokratycznej wiekszosci zdaje sie tez, wiec
    chyba masz problem. Bo wiekszosc spoleczenstwa zdaje sie nie chciec Ci
    nadskakiwac, czego zdaje sie nie rozumiesz.

    > Póki co to na każdym kroku mamy kłamców, oszustów, złodziei oraz
    > fanatyków zarówno tych wyznaniowych jak i tych szerzących gender czy też
    > ateistów.
    > Fanatyzm w każdej postaci jest zły.

    Wiec czemu jestes fanatykiem cynicznego bycia przeciw, mimo ze nikt z
    powodow wiary Cie nie przesladuje?

    Pozdro.. TK