  • Data: 2014-07-09 11:05:28
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 lipca 2014 10:22:14 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Chodzi o ten cały "raban" w sprawie pomnika/budowli na Placu Zbawiciela
    > w Warszawie w kształcie tęczy, który niektórzy utożsamiają z paradą
    > równości i homoseksualistami, choć sama autorka zaprzecza jakoby
    > projektując tą konstrukcję miała w zamyśle homoseksualistów.

    Buahahaha, katole pala symbol przymierza z bogiem....
    Google mówi:
    Autorka: "Tęcza" pojawiła się w momencie organizacji wielu wydarzeń: 2 czerwca odbyła
    się Parada Równości, za chwilę będziemy mieć Boże Ciało, a zaraz potem - otwarcie
    Euro 2012.[...] Ona pasuje niejako do wszystkich tych wydarzeń, co sprawia, że tym
    samym podkreśla moje główne założenie: żeby "Tęcza" nie była zaangażowana społecznie
    czy politycznie, aby była całkowicie wolna od jakichkolwiek narzuconych znaczeń. Po
    prostu - aby była piękna

    autorka po spaleniu teczy:
    Najlepszą datą na powrót "Tęczy" jest dzień 17 maja, który jest Międzynarodowym Dniem
    Walki z Homofobią - napisała w oświadczeniu jej autorka Julita Wójcik.

    Nawet jesli w samym zamysle nie była symbolem lgbt to sie nim stała. A polacy go
    gejostwa nie chcą. Tyle ze nie za bardzo sie maja jak bronic - cale popularne media
    sa w rekach lewakow.

    > Podpalano tę konstrukcję już wielokrotnie. Większość warszawskich

    > Są tak samo z d..... wyjęte jak te liczby Budynia.
    > Jak myślisz? Czy te aborcje powiększyły statystyki legalnie
    > przeprowadzonych aborcji?

    ty cwaniak podyskutuj pod tamtym postem - najlatwiej napisac bzdura, z dupy wziete,
    oszolomstwo.

    > Najśmieszniejsze jest to, że KK jest pod tym względem zacofany i
    > nakazuje stosowanie środka antykoncepcyjnego (oj przepraszam REGULACJI
    > POCZĘĆ, bo znów zostałbym zlinczowany) w postaci wstrzemięźliwości i
    > kalendarzyka, czyli najbardziej zawodne metody jakie mogą istnieć, które
    > w 99% po prostu się nie sprawdzają. Wśród znajomych znam wiele

    wstrzemiezliwosc jest skuteczna w 100% :-)
    Chodzi maz w nocy po pokoju, zona sie budzi i sie pyta - co jest?
    Mąż: Seksu mi sie chce!!!
    Żona:No to chodz.
    Mąż: no to chodze...

    > przypadków, kiedy kalendarzyk zawiódł, zarówno jako zabezpieczenie przed
    > niechcianą ciążą jak i przy planowaniu ciąży. Jedni znajomi przez prawie
    > 2 lata bezskutecznie próbowali "zaskoczyć" stosując kalendarzyk.

    no ale tobie nikt nie kaze tego stosowac - tez masz problem ze ja miesa w piatek nie
    jem?

    > Państwo po pierwsze powinno uczyć zapobiegania niechcianym ciążom.

    własnie to robi poprzez brak promocji seksu w wieku gdy dzieciaki sa do tego
    niegotowe.
    W anglii masz juz gwalty popelniane przez 10letnie dzieci. U nas one nie wiedza ze to
    mozna wlozyc w tamto.

    > Dla mnie też jest to idiotyczne i wbrew naturze. Tyle, że ja nigdy nie
    > miałem problemów z tożsamością płciową i nie wiem co tak naprawdę czują,
    > myślą i przeżywają homoseksualiści.

    nie masz problemów byc moze rowniez dzieki temu ze nikt ci w glowie w dziecinstwie
    nie mieszal. Jesli zacznie sie dzieciom w przedszkolach zaburzac zwykly rozwoj to i
    statystyki roznych homo wzrosna mocno. Dlatego protestujemy przeciw tym niby
    rownosciowym pomyslom.

    b.