  • Data: 2014-07-16 10:02:37
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I już Cię zaczynam lubić, bo zaczynasz gadać dokładnie tak samo jak ja :)
    > Tylko chciałbym właśnie, aby tak mówił kościół.

    To posłuchaj co na ten temat mówił/pisał np. JP2, a nie jakiś stary
    frustrat.

    Fotografuję czasem na ślubach (głównie katolickich) i temat radości z seksu
    nie raz przewinął się na jakimś kazaniu. Odczuwanie przyjemności z seksu
    uważano za coś złego gdzieś tak sto lat temu. No może 75 :-)

    Karol Wojtyła jeszcze jako biskup krakowski prowadził zajęcia dla młodych
    małżeństw i narzeczonych. Osobiście się na nie nie załapałem (nie ten wiek),
    ale wśród innej podziemnej "bibuły" były u nas w domu miedzy innymi kopie
    kilku jego wykładów z tych spotkań. Do dziś pamięta swoje wielkie
    zaskoczenie gdy zobaczyłem podpis pod tekstem. Jakiś czas później spotkałem
    osobę która specjalnie z Zabrza do Krakowa na te wykłady jeździła i
    potwierdziła że to nie żadne fałszywki.

    Z resztą w którejś z encyklik też się pojawił motyw radości ze współżycia,
    bo pamiętam zdziwienie w gazecie wyborczej i nabranie wody w usta przez
    prasę katolicką (gość niedzielny) :-)

    Pozdrawiam
    Ergie