  • Data: 2014-07-16 09:01:57
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 lipca 2014 23:18:30 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Co do seksu. Ja w tych sprawach mam dosc luzny stosunek. Nie mniej
    > jednak nie zaakceptuje nigdy srodkow wczesnoporonnych, czy tym bardziej
    > aborcji o ile jest tu jakas roznica. Prawde mowiac nie do konca rozumiem
    > stanowisko kosciola w tej sprawie. Moze Budyn, czlowiek bardziej
    > oczytany w tych sprawach zechce nam to szerzej wytlumaczyc. Chetnie
    > podyskutuje.

    nie, maniek, nie w tego typu watkach. Zanim sie zacznie rozwazac wplyw mapy wtryskow
    na osiagi auta najpierw trzeba uzgodnic stanowisko ze auto w ogole (badz
    hipotetycznie) istnieje, ustalic ogolna zasade dzialania itp

    Poczytaj co kogutek napisal, ksieza mieso armatnie, a rzadza i klamia ci wyzej.
    Na razie ja z nimi jestem gotowy dyskutowac i bronic tezy ze Bog istnieje. Tylko
    tyle. Szczegoly formy i praktyk, to za maja sens znacznie pozniej.

    b.