  • Data: 2011-02-23 21:48:01
    Temat: Re: Kanalizacyjna zagwozdka
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-23 13:17, Jarek P. pisze:
    > Problem z kanalizacją mam. Kanalizacja, jak na rysunku:
    >
    > https://lh4.googleusercontent.com/_UD9j3sBeSEQ/TWQmg
    Uf2dVI/AAAAAAAADzs/-UoH6EiS96k/%C5%81azienka%20GD.JP

> [...]
    > zakręty 90 stopni po drodze (wejście do kanalizacji przy pralce,
    > trójnik, a potem ów zakręt 90 stopni.
    > - kupić kilka metrów elastycznego szlaucha kilkumilimetrowej średnicy
    > i podłączyć do kranu, a na drugim końcu zamontować dyszę sikającą
    > kilkoma ostrymi strumieniami wody lekko pod skosem w stosunku do osi.
    > I takie ustrojstwo wprowadzać w kanalizę, przepłukując ją
    > jednocześnie, Tu jednak nie wiem, jak z pokonywaniem zakrętów...
    >
    > Coś podpowiecie?
    > Krety, gumowe przepychaczki i tym podobne próbowałem.

    Jak chcesz przetykać i czyścic to może użyj karchera z wężem do przetykania.

    O takie coś...
    http://allegro.pl/przewod-karcher-waz-20m-do-kanaliz
    acji-myjka-i1463383929.html

    Nie używałem tego ale wydaje się to być sensowne...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...