    From: "kiki" <j...@g...ky>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klawiszowanie stropu
    Date: Mon, 15 Jun 2009 13:44:17 +0200

    "Jankos" <b...@g...pl> wrote in message
    news:h14udt$666$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki za cenne uwagi techniczne
    > W przeddzień zalewania Kierownik oglądał zbrojenie
    > i polecił usunąć braki przed zalewaniem. Ekipa nie zdązyła i nie idwołała
    > betonu.
    > Decyzje co zrobić będą podejmowane po zdjęciu oszalowania i oględzinach.
    > Ścianki działowe są planowane na istniejących podciągach. Wykonawca chce
    > je dodatkowo wzmocnić pętami. Na podłogę proponuje kilka belek
    > drewnianych.
    >
    > Teraz interesuję się nie tylko stroną techniczną alie i formalno-prawną
    > zagadnienia.

    A wystarczyło zrobić fotę dzień przed i ją nam pokazać. Mimo moich czasem
    zbyt krytycznych uwag miałbyś dzisiaj dobrze zrobione i zawibrowane.
    Po zdjęciu szalunków nic nie zobaczysz. Zobaczysz dopiero po kilku
    miesiącach albo po zimie jak budowla raz przejdzie cykle termiczny od minus
    10 do plus 30.
    Ja bym tego nie odebrał, nie zapłacił ani grosza i na ich koszt bym kazał to
    zzrobic od nowa. Dosyć tego paprania.
    Masz zdjęcia fundamentów przed zalaniem i po zalaniu ?