  • Data: 2023-09-13 16:38:07
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 Sep 2023 13:43:51 +0200, Mateusz Viste

    > Innymi słowy elektryk to auto dla snoba.

    Gdybyś nie wyciął kolejnego zdania, które było skorelowane
    z zacytowanym, to była tam odpowiedź cokolwiek inna niż
    bredzenie o snobach.

    Wyjaśniając, producenci aktualnie nie robią gównoelektryków,
    bo jest to nieopłacalne. Nie mogą sobie takżę pozwolić na taką
    formę sprzedaży jak spalinowych, tj. pełną konfigurowalność,
    bo nie ma takiego zapotrzebowania (oni nie są idiotami i rynek
    badają), nie zawsze chcą.

    > Jestem w stanie to zrozumieć, i poniekąd jest to zgodne
    > z moimi obserwacjami.

    Rozumiesz że ludzie sobie cenią zdecydowanie lepsze parametry jezdne
    (brak turbodziur, wkręcania się na obroty aby wyprzedzić) siłą rzeczy
    z tego wynikajacego wyższego komfortu jazdy elektrykiem (także cisza
    jak nie wyje spaliniak metr od głowy), funkcje nieosiągalne w spaliniakach
    (ogrzewanie/chłodzenie kabiny na postoju)? Czemu praktyczne rzeczy nazywasz
    snobizmem? Bo ktoś jest za to w stanie zapłacić więcej? Jak ktoś sobie dom
    murowany buduje zamiast mieszkać w lepiance to też jest snobem? Albo że ma
    łazienkę z kanalizacją w tymże murowanym domu zamiast walić do wychodka to
    też jest snobizm?

    > Ale czy nie można było od razu tak napisać

    Ja się nadal zastanawiam czemu tak uparcie się domagacie aby was do tego
    przekonywać. Czy ktoś was do tego zmusza, czy ja zacząłem temat elektryków
    i zaczałem je wam wciskać? Ja tylko weryfikuję i prostuję to co mogę, mam
    kompletnie wywalone na to czy wy sobie kupicie tego elektryka czy nie. Ja,
    nawet jakby mnie przypalali, nie kupię więcej spaliniaka nawet jeśli to
    będzie oznaczało przepłacenie.

    > zamiast snuć tezy o tym, że
    > ludzie są idiotami, a potem zmyślać o jakichś złomach, fobiach czy
    > turbanach?

    Stwierdzenie że jeżdżąc spaliniakiem dotuje się ruskich (co 4 baryłka w PL
    jest ruska) i turbanów jest nieprawdziwą tezą, czy jak? Jak ktoś jeździ
    15-letnim trupkiem który dawno żadnych norm (o ile w ogóle, bo normy jak i
    ich egzekwowanie w SKP to jakiś śmiech na sali) nie spełnia (większość
    samochodów z powygryzanymi DPFami, zaślepionymi EGRami, lejącymi wtryskami,
    oczywiście dotyczy głównie diesli, a dalej wspólnie z dziurawymi miskami
    olejowymi przez co jezdnie i parkingi usyfione w oleju), i wszystko się w
    nim JUŻ trzęsie od zużycia (co mnie doprowadza do szału i odbiera
    przyjemność z jazdy) to jest zmyślanie? Ja wiem że każdy ma inny

    --
    Pozdor
    Myjk