    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Date: Wed, 13 Sep 2023 17:10:11 +0200
    <4...@g...com>
    <r...@m...org>
    <d...@g...com>
    <h...@m...org>
    <7...@g...com>
    <udrceg$oah$5$Cav@news.chmurka.net> <2...@m...lan>
    <fjxwghhh8qd$.dlg@myjk.org> <2...@m...lan>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@m...lan>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <udsf7n$3mve1$1@news.icm.edu.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > O tym to już książki powstają. I to całkiem niezłe:
    >
    > https://www.empik.com/niesamowite-przygody-dziesieci
    u-skarpetek-czterech-prawych-i-szesciu-lewych-bednar
    ek-justyna,p1308182124,ksiazka-p

    Zawsze staram się być na bieżąco z aktualnymi trendami i odnosić się do
    najnowszych osiągnięć nauki. Jeśli nie robię przypisów bibliograficznych,
    to tylko dlatego, iż mniemam, że zaciekawione tym inteligentne osoby same
    dotrą do literatury przedmiotu.

    > PS: Mój ojciec też miał taki kajecik z samochodzie, skrupulatnie prowadzony.

    To może być znak tamtych czasów. Ja w sumie nie wiem czemu ten rejestr
    miał służyć. Ojciec chyba też nie wiedział, nigdy póżniej do zapisów
    nie sięgał. Ale sumienność w odnotowywaniu rzeczywistości cenię wysoko.
    Po latach takie zapiski bywają bardzo cenne.

    Jarek

    --
    Stajnia wytwarza konie
    Spółdzielnia "Ufność" cykorię