    From: Mateusz Viste <m...@...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Date: Wed, 13 Sep 2023 17:27:37 +0200
    <d...@g...com>
    <h...@m...org>
    <7...@g...com>
    <udrceg$oah$5$Cav@news.chmurka.net> <2...@m...lan>
    <fjxwghhh8qd$.dlg@myjk.org> <2...@m...lan>
    <udrtfp$oah$8$Cav@news.chmurka.net> <2...@m...lan>
    <uds553$oai$3$Cav@news.chmurka.net> <2...@m...lan>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    dn. 13.09.2023 o 16:46, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Mnie to przypomina początki telefonii komórkowej (NMT). Wiadomo było,
    > że pojemność sieci jest mała i większa nie będzie, więc robiono
    > wszystko, by telefony kupowali nieliczni. Za to drogo (ale to już
    > nmiej ważny szczegół).

    Doceniam analogię i wydaje mi się ona bardzo trafna. To, że samochód
    elektryczny stanie się powszechny jest od kilku lat bardzo
    prawdopodobne. Wątpliwość dotyczy już chyba tylko tego, kiedy (a nie
    czy) ta powszechność się urzeczywistni. W 2019 myślałem, że to może być
    już, ale po zapoznaniu się z ofertą szybko otrzeźwiałem.

    Teraz celuję w 2025. Niewykluczone, że do tego czasu na rynku pojawią
    się nowi gracze, co niewątpliwie wpłynęłoby korzystnie na ofertę. Nie
    mówiąc nawet o azjatyckich modelach, taki np. E-Largus wygląda (na
    papierze) bardzo interesująco.

    Mateusz