    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 9 Mar 2015 16:16:28 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <54fe0200$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fe0328$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <54fe2558$0$29095$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2015 23:57:30 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    ciągłą 1kW w takim mieszkaniu temperatury 19 stopni jeśli na zewnątrz będzie około
    zera bo więcej przez ściany i okna ucieka. Przy +5 na zewnątrz też się nie da.

    > Ehh. Nie ma sensu dalej gadać, bo przecież Ty wiesz lepiej. 17 lat
    > użytkowania centralnego z kotłem elektrycznym jak krew w piach, bo
    > kogutek teoretycznie policzył, że wychodzi na jego. Na nic rachunki. On
    > wie lepiej.
    >
    > EOT.
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Nie ma sensu bo to co napisałeś jest nieprawdopodobne. Chłopaki okna otwierają,
    kocioł elektryczny idzie pełna parą i wychodzi że on ma moc jednego kilowata bo na
    tyle prądu można kupić za to co deklarujesz że płacisz. Daj jakies namiary na siebie
    to podeślę sąsiada. Wytłumaczysz mu jak to się robi. W sobotę z nim gadałem że zima
    łagodna. Potwierdził że łagodna bo dwie tony węgla spalił. A mówił że jak kilka lat
    temu dowaliły mrozy to cztery tony w komin puścił. Mieszkanie ma 90 m2, drugie
    piętro, kamienica, okna nowe.