    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 Mar 2015 11:04:19 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <54fe0200$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <54fe0328$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <54fe9a39$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <54ff2a77$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 18:31:47 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    mocą ciągłą 1kW w takim mieszkaniu temperatury 19 stopni jeśli na zewnątrz będzie
    około zera bo więcej przez ściany i okna ucieka. Przy +5 na zewnątrz też się nie da.

    kłamie. Ale prawdy też nie przekazuje. To tak jak z paleniem samochodów. Mnie pali 12
    a komuś 6. I na noże idzie że 6 Tylko jemu te 6 spalił jak jechał z Zakopanego do
    Warszawy albo na inne zadupie. Cały czas z górki i pogoda była ładna. Robienie innych
    w chuja, tak zupełnie bezinteresownie, to sport narodowy Polaków. Jak 600 złotych za
    miesiące nie grzewcze to wychodzi niecała stówa za prąd na potrzeby bytowe jednego
    studenta. I to się mniej więcej zgadza bo jak super oszczędna babcia płaci 40 to
    student zapłaci 9 dych bo się częściej kąpię, częściej pierze.

    > Kolego, mam prośbę, przestań mnie obrażać. To, że Ty się obracasz w
    > towarzystwie oszustów nie znaczy, że wszyscy są tacy.
    >
    > Dodam jeszcze tylko, a propos tych studentów, co to tak dużo kWh, w/g
    > Ciebie, zużywają, że w drugim mieszkaniu, które wynajmuję 3 studentom
    > (pracującym) przychodzą rachunki rzędu 40-45 złotych za miesiąc. I tak
    > już od ponad roku. Za luty w ogóle nie trzeba było płacić, bo była
    > nadpłata. Jest to tylko prąd, tzw. użytkowy, ogrzewanie i ciepła woda
    > jest miejska. Tylko mi nie pisz, że to także jest niemożliwe.

> [...]

    OK. Masz rację. Czyli z czystym sumieniem polecisz Krisowi ogrzewanie elektryczne? I
    własnym doświadczeniem gwarantujesz mu że za sezon grzewczy rachunek za prąd będzie
    wyższy o maksymalnie 200 złotych na miesiąc od rachunków poza sezonem grzewczym?
    Pewno będzie tam licznik przedpłatowy. Czy Kris ma mówić najemcom że w zimę mają
    miesięcznie wykupić z góry prądu o 200 złotych więcej? Nie wnikam w to że za 200
    złotych można kupić ok 330kWh co pozwoli na ciągłą pracę grzejnika o mocy ok 500W.
    Oczywiście da się skutecznie ogrzać 40m2 grzejnikiem 500W. Tylko to musi być dom
    pasywny o zapotrzebowaniu mocy 10W/m2