  • Data: 2009-03-11 05:49:01
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > W bardziej skomplikowanych pracach masz racje, ale w tych
    > ociepleniach to ja ciemnej materii nie widze. W wiekszosci chyba
    > wystarcza checi zeby czegos sie dowiedziec. Rozumiem konstrukcje do
    > obliczen, instalacje bardziej skomplikowane, ale te ocieplenia to
    > chyba naprawde nie az tak bardzo trudne. Moze wrecz dla ocieplaczy za
    > proste i stad to ignoranctwo.

    a może jednak każda praca jest prosta gdy trzeba zrobić coś prostego a
    skomplikowana gdy trzeba zrobić coś niestandardowego. Do złożonych zadań
    trzeba ludzi o troszkę wyższym poziomie inteligencji, a tacy za psie
    pieniądze nie chcą robić roboty fizoli. Sporo spraw we własnym domu zrobiłem
    sam i wiem że czasem trzeba solidnei ruszyć głową aby przemyśleć pewne
    rozwiążania. Fizol tego nei wymyśli. Swoją drogą to takie detale powinny być
    opisane w PROJEKCIE domu i to kierownik budowy jako inżynier i doświadczony
    człowiek powinien zwrócić uwagę wykonawców na sposób realizacji takich
    elementów.