  • Data: 2009-03-11 08:57:32
    Temat: Re: Kolejna fuszerka, na szybienicę wykonawców
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja niesmialo zasugeruje: na szubienice inwestorow.
    >
    > Nadzor inwestorski - szkoda kasy.

    O tym to ja nawet nie słyszałem. Mozesz przybliżyć temat ?
    Chodzi o to, zeby ktos zaufany patrzyl na rece wykonawcy ?
    U mnie sie to sprawdzilo przy ogrodzeniu: kolega byl caly czas
    z ogrodzeniowcami, kierowal wszyztkim, nawet im troche pomagal.
    Wyszlo super, kosztowalo ok. 6% calosci kosztow.

    > Kierownik budowy - zbedna formalnosc, za ktora trzeba odpalic dzialke
    > mafii fachowcow z uprawnieniami.

    A o tym to słyszałem: KB to taki gość, który wpada raz na pół roku
    po kasę i potwierdza, że wykonawca robi dobrze.

    > Wykazales sie mentalnoscia taksowkarza. Masz dokladnie to, co chciales
    > miec.

    A tu się nie zgadzam. Postąpił prawidłowo jak najbardziej. Przygotował
    się do tematu, wiedział DOKLADNIE jak robota powinna byc zrobiona.
    A że nie dopilnował ? No coz, nie kazdy ma czas siedziec 24/7/365 na
    budowie.

    pozdrawiam
    pluton