  • Data: 2017-04-07 23:19:28
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 23:06:13 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    walizek jednak przechodzą na etat do kapitalistycznych krwiopijców.

    > Nie interesuje mnie jak sobie życie ułożyłeś.
    >
    > Jeżeli zaś pijesz do mnie to muszę Cię zmartwić, ale nie pracuję na
    > etacie u kapitalistycznych krwiopijców, a jako współwłaściciel firmy
    > zarabiam wystarczająco, abym nie musiał dorabiać naprawiając wtyczki u
    > jakichś przemądrzałych palantów.
    A to bardzo Ciebie przepraszam.
    Coś mi w głowie utkwiło ze pisałeś że rzuciłeś DG i pracujesz na etacie ostatnio,
    kilometry nadrabiając w drodze do bramy Firmy. A firmowy płot tuż tuż, praktycznie
    przy granicy chaty był;)
    Pewnie się pomyliłem. Zerkne w archiwum i odszczekam jakby co.
    W wolnej chwili zweryfikuję swój ew. błąd.