  • Data: 2017-04-07 23:05:43
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-07 o 20:49, Kris pisze:

    > Coniektórym w życiu nie wychodzi i mimo fachowej wiedzy i posiadania drogich
    walizek jednak przechodzą na etat do kapitalistycznych krwiopijców.

    Nie interesuje mnie jak sobie życie ułożyłeś.

    Jeżeli zaś pijesz do mnie to muszę Cię zmartwić, ale nie pracuję na
    etacie u kapitalistycznych krwiopijców, a jako współwłaściciel firmy
    zarabiam wystarczająco, abym nie musiał dorabiać naprawiając wtyczki u
    jakichś przemądrzałych palantów.