  • Data: 2010-10-21 20:40:35
    Temat: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WS napisał(a):

    > PS. ja bym jednak traktowal zakup kosy do (prawie)plaskiej dzialki
    > jako ostatecznosc... jesli nie miales jeszcze okazji tym kosic, to
    > mozna pozyczyc... pierwsza z brzegu wypozyczalnia ~ 50PLN/dobe
    > http://tnij.org/wypkosy
    > Po skoszeniu ~ 1ara (tyle musze, bo nierowne zbocze i na kolkach nie
    > wjade) jestem caly w trawie - od butow po czapke ;) a ta na kolkach
    > mozna kosic bez koszuli ;)

    Jeśli nie kosił to dobrze aby się do kosy przymierzył, bo faktycznie
    namachać się trzeba a i dobrze zabepieczyć przed różnymi odpryskami.
    Ale gość pisze, że ma badyle, chaszcze itp co dla kosiarki "pchanej"
    może być trudnością.
    Fakt, faktem - jeśli teren płaski a trawa w miarę niska to kosiarka lepsza.

    Ja trzymam kosę bo mam skarpy a do tego do utrzymania kawałek "lasku"
    gdzie między drzewami tępię różnego rodzaju chwasty i odrosty.

    --
    M.