  • Data: 2013-06-13 09:14:46
    Temat: Re: Koszt podjazdu do garażu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 19:26:53 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Koleżka mój chciał zrobić podjazd do garażu, taki niezbyt wyszukany z
    >
    > kostki betonowej. Spadek minimalny, powierzchnia jakieś 4 x 8m. Jako,
    >
    > że po sąsiedzku był właśnie budowany chodnik z podjazdem, skorzystał z
    >
    > okazji i zapytał wykonawcę o wycenę. Facet obejrzał teren i powiedział
    >
    > że zadzwoni następnego dnia. Zadzwonił i podał cenę, 11 tys. Kolega
    >
    > zadławił się kanapką. Czy słusznie się zadławił, czy teraz takie ceny
    >
    > na roboty budowlane to norma? :]

    Robocizna- teraz znajdziesz przynajmniej u nas na Pomorzu takich co zrobią za
    12-15zł/m2.
    Materiał: kostka betonowa od 30zł, granitowa minimalnie drozej(ale i robocizna trochę
    droższa), wywrotka podsypki to pewnie z ok 200zł+ kilkanascie worków cementu. Całośc
    powinna się zamknąć w przedziale 2-3tys zł. Do zrobienia w jeden dzień przez dwie
    osoby.