  • Data: 2009-07-25 07:49:05
    Temat: Re: Koszt prostego domu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h4cmid$123$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie zabudowa wraz z osprzetem licze zamknac kwota 20 000zl. Oczywiscie
    > ze Blumy i takie tam, lakierowane fronty i podswietlenie. Oczywiscie mozna
    > taniej, ale kuchnia to akurat calosc. Nie wyrzuci sie czesci jak starego
    > telewizora i szafki pod nim bez ingerencji w calosc. Na kuchni akurat bym
    > nie oszczedzal. Lepiej dokupic pozniej stol do jadalni czy co tam.

    Ja np uwazam że meble kuchenne to normalna rzecz która się zużywa.
    I myśle że moja kuchnia zrobiona z przyzwoitych materiałów ale bez
    kosztownych dodatków typu carga, domykacze itp wytrzyma dokładnie tyle samo
    lat co ":standardowa" kuchnia za 25tys.
    Wymiana mebli kuchennych to nie remont łazienki. Wymieniając meble nie
    trzeba pruć scian kuć posadzek itp. 1 wizyta stolarza na pomiary i druga na
    montaż.. 1 Dzień bałaganu w domu. Raz na 10lat jak sobie wymienie meble
    kuchenne to nie jest problem. "Standardowe" też pewnie po 10latach bedą do
    wymiany a kosztowały kilka razy więcej.
    A AGD teraz takie produkuja że i tak dłużej jak 5 lat nie wytrzymują- nawet
    te "firmowe"
    Chińskie rączki muszą przecież produkować ciągle nowe modele;)))

    Krzysiek