  • Data: 2009-07-25 08:15:18
    Temat: Re: Koszt prostego domu
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Lip, 11:36, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:
    [...]
    > Wszystko mozna samemu - i kafelki, i murowanie scian... Tylko ze nie o
    > to chodzi chyba.

    A o co ? W zyciu chyba chodzi o to zeby sprobowac wszystkiego :) Chyba
    ze wolisz nudne zycie ;)

    > A z rurami to sama umiejetnosc zgrzewania nie wystarczy - trzeba
    > wiedziec, jak rury klasc, zeby sie kanalizacja nie zapchala, zeby

    A to nie trzeba wiedziec, wystarczy troche pomyslec, naprawde..

    > rurki z ciepla woda nie popekaly od goraca...

    Znaczy sie nie rozumiem :) Jak fachowiec polozy, to nie popekaja, a
    jak Ty to popekaja ?? Dziwnie prawisz, to zalezy od materialu a nie od
    tego kto go polozy! Ja sobie cala hydraulike sam polozylem, a robilem
    to pierwszy raz. Mam to zrobione lepiej od sasiada, ktory zaplacil 4k
    pln za robocizne i dwa dni temu pozyczyl odemnie zgrzewarke, nozyce do
    rur i reszte sprzetu zeby po fachowcach poprawiac! Na materiale tez go
    ostro fachman orznal. W sumie jakies 5-6 tys pln w plecy. Kanalize +
    wode robilem jakies gora 5 dni - wszystko jest w bruzdach, pod
    tynkami. Ze scian wystaja mi juz tylko ladnie gwinty wew do
    podlaczenia wody i koncowki rur kanalizacyjnych. To naprawde NIC
    trudnego, zadnej tajemnej wiedzy tam nie ma. Gowno splywa
    grawitacyjnie i tylko o tym trzeba pamietac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.