  • Data: 2012-10-24 15:12:50
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metr?w
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-24 14:40, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości

    > nie prowokacja tylko mowa była o gazie - przelicz te 10m drewna na gaz i daj
    > znac czy nadal 3kzł ci wychodzi.

    Wiesz musiałbym przynajmniej jeden sezon przegrzać gazem ale z
    zeszłorocznych obserwacji: kiedy paliłem całe dwa miesiące gazem to
    koszt gazu wyszedł mnie coś koło 100 zł więcej na miesiąc niż koszt
    drewna. Z tą różnicą, że na gazie oszczędzałem i temperatura ustawiona
    na 21 st., a jak palę drzewem to mam 22-23 - czasem i więcej ale to i
    już dla mnie wyjątkowo ciepłolubnego jest za dużo (oczywiście w dzień).
    Weź jeszcze pod uwagę, że mam 2x większą powierzchnię.

    Ariusz