  • Data: 2012-10-24 15:07:23
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metr?w
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-24 14:50, /// Kaszpir /// pisze:

    > To bardzo tanio ...
    >
    > Dzwoniłem w tym roku do nadleśnictwa to chcieli około 164zł za mp nie
    > ciętego ani porąbanego drewna (brzoza) (długości 2,4m) + koszt
    > transportu (nie wiem jaka cena bo nie mieli własnego transportu).
    >
    > I tych co sprzedają porąbane drewno i pocięte ceny od około 200zł do
    > 250zł , zależy czy "układane" czy sypane luzem ...
    >
    > Najtaniej kupić od nadleśnictwa bo nie oszukają tak jak u "magików"
    > któzy sprzedają połupane i pocięte drewno. Od nadleśnictwa wyjdzie
    > najtaniej ale trzeba pociąć i porąbać i jakoś to przewieźć (drewno o
> [...]

    Podkarpacie - Krosno, po 160 z przywozem.
    Kupowałem z nadleśnictwa, zamawiałem transport od znajomego leśniczego i
    ostatnio po ułożeniu i zmierzeniu wyszło mi, że brakło 2m. Ani leśniczy,
    który wydawał drzewo, ani przewoźnik nie przyznają się do oskubania mnie.
    Ostatni raz u nich zamówiłem i mam nauczkę mierzyć na samochodzie.

    Ariusz