  • Data: 2009-03-05 23:11:35
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gophek$aif$1@news.onet.pl...

    > konkurencji/Allegro dostanę lepszą cenę to mam im ja podać i oni jak bedą
    > mogli to za min. tyle samo sprzedadzą. I w 80% mogli. Łacznie kupiłem u
    > nich towaru za ok 150tys więc chyba wyszli na swoje. Ale może nasi
    > sprzedawcy psują rynek?

    Nie zgodzisz sie, ale po czesci tak jest. To nie jest calkiem dobry interes
    dla sprzedawcy. Oczywiscie przy kwocie 150tys cos zawsze zostaje, tyle ze ta
    cene ktos tam postronny pozna i pozniej sie zaczyna... No ale sorry, jak
    ktos przyjdzie kupic 10m kabla YDY, to mu z 70% rabatem nie sprzedam, niech
    kupuje na allegro. Malo tego, nie sprzedam nawet 100m byle komu w tej cenie.
    Dla czego? Bo przy tej cenie i tak g.. zarobie sprzedajac taka ilosc, wiec
    rownie dobrze moge nie zarobic nic, a pozniej zaden tzw. rabatowy glab nie
    bedzie mi mowil za ile co mam sprzedawac. Niech sobie jezdzi i szuka, pali
    paliwo, placi mandaty za zle parkowanie itd. Jak dotad staram sie wazyc
    argumenty i wierz mi dochodzimy czasami pod plot. Ludzie chca maksymalnie
    tanio i nic ich nie interesuje. Sprzedawcy daja sie za wszelka cene wkrecic
    klientom i zanizaja marze maksymalnie kopiac pod soba dolek. Kllientow nie
    interesuje, ze od stycznia place faktury za prad dla dzialalnosci 100%
    wyzsze jak w poprzednim roku i nie dziwne ze ich nie interesuje, ale jakos
    trzeba to zaplacic. Wydaje im sie, ze jak masz cos za 100zl, to kupiles to
    za 30, a tak nie jest. Do tego Ci durni mechanicy ze swoimi rabatami nawet w
    sklepach spozywczych. Krotko mowiac, schodzenie ponizej pewnej marzy jest
    psuciem rynku, bo na dluzsza mete to nie sluzy nawet klientowi, ktory byc
    moze tez pracuje w firmie handlowej, czy uslugowej i ze sprzedazy ma pensje.
    Jak rentownosc spadnie to i pensji moze nie byc.

    > Widzisz ale wykonawcy tego nie chcą przyjać do wiadomości

    Bo kazdy powinien robic co do niego nalezy, najlepiej jak umie, a nie
    skupiac sie na kombinowaniu.

    Pozdro.. TK