  • Data: 2013-12-10 12:51:48
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dfb5b550-76ed-453a-b7ec-a0af14f1b2b8@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 10:08:18 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >To nie marketing - w najwieksza sniezyce o 20.00 w styczniowy albo lutowy
    >weekend naprawa awarii trwala ponizej 2h. W tym czasie lezalo wszedzie
    >pol metra sniegu, sluzby zalecaly pozostawanie w domach, na infolinii
    >wtedy jeszcze vattenfalla uruchomiono automatyczny serwis z informacjami
    >o awariach - bylo ich kilkadziesiat na calym slasku. Mi to wystarczy, wy

    Ja nie o tym. Ja o marketingu, jak to Adas znow ma cos najlepsiejszego, tą
    razą najlepsiejszy tauron.

    >sobie mozecie bajdurzyc o marketingu (swoja droga jakim marketingu? widzial
    >ktos z was gdzies kiedys jakas reklame vattenfalla? bo ja nie).

    Cale chmary, przypomnij sobie, np. chlopczyka wyobrazajacego sobie siebie
    jako mistrza tenisa, odbijajcego pileczke od sciany przy sztucznym swietle.
    Bylo roznych podobnych reklam mnostwo w telewizorni. Wszystko Wodospad.

    Natomiast Tauron (bo niepełnosprytnie sobie tutaj podstawiles Vattenfalla
    miszczu) organizuje cala kupe koncertow i innych kampanii spolecznych.