  • Data: 2013-12-10 13:14:45
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:52a6e31b$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wcale nie. Na górze nie mam podłogówki poza łazienką. Już pisałem, że
    > ciepłe powietrze ociepla sufit a sufit to podłoga na górze. Problem się
    > sam rozwiązuje i jest ciepło.

    No to ci napisałem że sufit czyli podłoga są ciepłe i to one oddadzą ciepło.
    Wiem bo u mnie tak to działa. A tak poza tym to gdyby miało nie być prądu
    nawet przez tydzień to paląc samym tylko kominkiem mam w najzimniejszym
    miejscu w domu 18-19stC. Kominek jest centralnie na środku domu bez płaszcza
    i rozprowadzania ciepła.