  • Data: 2013-12-10 11:08:27
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie z Tauronem wygląda to tak.

    Na słupie wieszają zawiadomienie że z uwagi na wymaganer prace.. ble ble ble
    w dniu jutrzejszym planowe wyłączenie, przerwa w dostawie prądu od 8:00 to
    15:00.
    Wracam do domu o 16:00, prądu nie ma. Dzwonię więc na pogotowie
    energetyczne i automat mnie informuje że w chwili obecnej nie ma nigdzie
    żadnych planowych wyłaczeń i wszystko jest cacy.
    Dzwonie do dyspozytora i pytam dlaczego cacy jak u nas cała okolica nadal
    prądu nie ma. Nie możliwe. A jednak. Facet rozkłada ręce.
    Godzina 17:00, prądu nie ma. Dzwonię i słyszę że trwają planowe prace w
    godzinach 8:00 -18:00. No kurwa. Kiedy to zaplanowali? Dzwonie do
    dyspozytora i mówię że chcę złożyć reklamację a on mi mówi że planowe
    wyłączenie informowane wcześniej nie podlega reklamacji. No kurwa.
    Godzina 19:00 prądu nie ma. Dzwonie i... automat przy informowaniu o
    kolejnych numerach wewnętrznych pomija rejon w którym mieszkam.
    Dzwonię do dyspozytora a ten mi mówi że to nie możliwe.
    Kurwa mać z tym Tauronem.
    Innym razem przez ponad godzinę miałem na dwóch fazach około 60-80V.
    Poszło się walić kilka zasilaczy, między innym w komputerze.
    Dzwonię do dyspozytora i pytam jak złożyć reklamację a on mi śmiechem w
    twarz że on w raportach nie ma u siebie żadnych informacji o tym że u nas na
    sieci były jakieś anomalia. Na to ja mu mówię że z tego co ludzie mówią w
    tym czasie widziano pracowników Tauron przy transformatorze.
    Skwitował to tym że nie mam dowodu, że trzeba było dzwonić i ktoś by
    przyjechał i zmierzył bo mnie nie wolno mierzyć. Hahaha