eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKsawery u Was też dmucha?Re: Ksawery u Was też dmucha?
  • X-Received: by 10.182.3.12 with SMTP id 12mr285oby.36.1386668011569; Tue, 10 Dec 2013
    01:33:31 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.182.3.12 with SMTP id 12mr285oby.36.1386668011569; Tue, 10 Dec 2013
    01:33:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!ie8no6127909qab.0!news-out.google.com!p7ni14196qat.0!nntp.google.com!p15
    no16666783qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 Dec 2013 01:33:31 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <52a6da05$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.73.154.171;
    posting-account=MUTGaQoAAADq5bu-cz865tamXKCrW8mP
    NNTP-Posting-Host: 89.73.154.171
    References: <7...@g...com>
    <52a264d8$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <52a2698d$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l85gca$dj6$2@mx1.internetia.pl>
    <52a6da05$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    From: Adam <a...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 10 Dec 2013 09:33:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:479833
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 10:08:18 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > To nie wiara, to marketing.

    To nie marketing - w najwieksza sniezyce o 20.00 w styczniowy albo lutowy
    weekend naprawa awarii trwala ponizej 2h. W tym czasie lezalo wszedzie
    pol metra sniegu, sluzby zalecaly pozostawanie w domach, na infolinii
    wtedy jeszcze vattenfalla uruchomiono automatyczny serwis z informacjami
    o awariach - bylo ich kilkadziesiat na calym slasku. Mi to wystarczy, wy
    sobie mozecie bajdurzyc o marketingu (swoja droga jakim marketingu? widzial
    ktos z was gdzies kiedys jakas reklame vattenfalla? bo ja nie).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1