    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 15 Dec 2013 02:25:13 -0800 (PST)
    <b...@g...com>
    <52aaa4a7$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <52aabd6b$1$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <52aadda4$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <52aaeb50$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <l8f6hj$6ub$1@usenet.news.interia.pl>
    <52ab8ab4$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8g3hm$54v$1@usenet.news.interia.pl>
    <e...@g...com>
    <4...@g...com>
    <9...@g...com>
    <a...@g...com>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 23:20:39 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ale pisanie o kims "zabytek" tylko dlatego że smartfona nie ma to mi nie pasuje.

    Tu nie chodzi o samego smartfona tylko o radzenie sobie w zyciu - skoro
    przerasta go zalatwienie agregatu, "bo w najblizszym markecie wykupili"
    to dla mnie jest zyciowa sierota i tyle :) Obojetnie czy potrafilby
    kupic go na allegro przez smartfona czy zalatwic za flaszke od soltysa.
    Dla mnie to jakas totalna drobnostka.

    No ale uzytkownik zaraz napisze ze on sobie przeciez doskonale radzi,
    a pisal o jakims "standardowym uzytkowniku". Nie zauwazasz, ze to wlasnie
    ON sprowadza "standardowego uzytkownika" do rangi idioty co sobie nie
    potrafi agregatu zalatwic, a nie ja ?:) Ja wczesniej napisalem, ze jezeli
    chodzi o ratowanie swojej dupy to Polak sobie da bez problemu rade.

    > Ja tez smartfona nie mam, żona i córka maja więc miewam okazje poużywać i
    > dzieki temu wiem że tak szybko smartfona mieć nie będe. To nie dla mnie. 6310i
    > oraz Asha 302 ma i starcza póki co aczkolwiek ta druga mnie wk****a że ma
    > pełną klawiaturę i numery niewygodnie się wybiera

    Asha to ledwo namiastka smartfona i rzeczywiscie moze byc niewygodna w uzyciu:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.