  • Data: 2011-06-17 12:44:58
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 08:46:57 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > (ciach pierdolenie)
    > A później eksterminacja grubych, garbatych, kulawych-
    > co nam będą poczucie estetyki kalać...

    Jeśli zamierzasz sprowadzać dyskusję do absurdu, to ja robię EOT.

    > A już porównanie "posiadania spaczonego gustu" (notabene: de gustibus
    > non est disputandum- przepraszam za nadmiar trudnych słów) do trucia
    > innych jest osłabiające. Ręce i nogi opadają...

    Rozumiem, że niektórzy mogą mieć amputowane poczucie estetyki. Ale to nie
    jest powód by większość musiała się godzić na zaśmiecenie krajobrazu
    potworkami spod ich ręki. Jedno szkaradztwo może zepsuć całą okolicę.

    > To ostatnie nie powinno _w ogóle_ być zadaniem gminy...

    Zatem lobbuj za zmianami w prawie. Niedługo wybory.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl